Tisztelt Olvasók!

Ezúton értesítünk mindenkit, hogy elindult az ÚjBekezdés kulturális portál. Ezzel az Uploaded Magazin aktivitása megszűnik, azonban a rajta lévő tartalmak megőrzése érdekében archívumként megmarad, amely az új felületen is elérhető lesz.

Ugyanazon elvek mentén, jobb technikai feltételekkel, és hatalmas lendülettel folytatjuk.

Köszönjük az eddigi szerkesztők munkáját, különösen Tóth Juditét, valamint köszönjük nektek is!

Találkozzunk az új oldalon!


Üdvözlettel:

A szerkesztőség


2015. március 6., péntek

Hírek

Brit támogatást kap a magyar divatmárka

A STYLE&DIRT divatmárka a brit kormány export- és befektetés-ösztönzési irodájával kötött együttműködési megállapodást.

A kategóriájában decemberi indulása óta egyből világrekorderré váló STYLE&DIRT nevű új magyar divatmárka megállapodást kötött a brit kormány export- és befektetés-ösztönzési irodájával, azaz a UKTI-vel. Ez az egyedülálló lehetőség nagyban segít abban, hogy nemzetközileg is ismertté váljanak a különleges dizájntermékek, és megálmodójuk, George Bass.

forrás: Style&Dirt

"A termékeink magas minősége és egyedi kinézete nemzetközi szinten teljes mértékben megállja a helyét, és mivel már most úgy érezzük, hogy igény is van rájuk, komolyan gondolkodunk a külföldi terjeszkedésben. Ebben nagy segítségünkre van a UKTI, amely teret biztosít a STYLE&DIRT márka számára az angol kereskedelmi piacra való bevezetéshez. Hihetetlennek tartom és egyben nagyon örülök neki, hogy ilyen rövid időn belül ekkora lehetőséget kapott a márka, nagy megtiszteltetés ez számunkra" - mondta George Bass tervező és divatkritikus, aki hozzátette: ezzel párhuzamosan más európai országokba is elkezdenek terjeszkedni, hogy mindenki számára elérhetővé váljanak a STYLE&DIRT termékei.

A UKTI célja, hogy piaci szakértők bevonásával támogassa a nemzetközi terjeszkedésben gondolkodó magyar vállalkozásokat, így tovább erősítve a brit-magyar üzleti kapcsolatokat. Ennek jó példája lehet a most indult együttműködés.

A kapcsolat nem csak gazdasági, hanem kulturális téren is izgalmas lehetőségeket tartogat. A STYLE&DIRT márka alapítója, George Bass folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb minőségben, legnagyobb választékban kerüljenek a termékei a hazai és hamarosan a nemzetközi boltok polcaira. Az angol piaci bevezetésre különleges egyedi dizájnokkal készül, és a jövőben is tervezi a szigetország által inspirált kollekciók megjelenítését, hiszen az Egyesült Királyság a divatvilág egyik legmeghatározóbb helyszíne, ahol immáron már a STYLE&DIRT márka is fontos szereplővé vált.


Taroltak a magyar sörök Írországban

Egy arany, egy ezüst és hat bronzéremmel tértek haza kézműves sörfőzőink Írország egyik legnagyobb és legrangosabb sörversenyéről.

A hétvégén Dublinban megrendezésre került Alltech Craft Brews & Food Fair sörversenyen és fesztiválon idén először kóstolhattak magyar söröket az érdeklődők. Magyarországot egy 18 sörcsappal felszerelt standon képviselték a sörmanufaktúrák. Az ír és más nemzetiségű látogatók megdöbbenve kóstolták végig a szortimentet. Megannyi íz és szín nyújtott élvezetet számukra, ugyanis olyan különlegességek közül válogathattak, mint a füstös fekete lager, rozsos füstös India Pale Ale, frissítő komlós világos American Pale Ale, erősen komlózott búza sör, belga típusú savanyú sör és még sorolhatnánk.

A finom magyar sörök elképesztő sikert arattak a versenyen: hazánk fiai összesen nyolc éremmel tértek haza. Szám szerint egy arany, egy ezüst és hat bronzérem született. Hasonló eredményeket más nemzetek több évtizedes, ha nem évszázados tapasztalattal a hátuk mögött érnek el. Nálunk viszont mindössze nagyjából öt éve indult a speciális sörök iránti érdeklődés, ami egy 2012-ben hatályba lépő jogszabállyal teljesedett ki. Ez tette lehetővé ezer liter sör házi elkészítését saját használatra, óriási mérföldkőként jelezve az utat előre a kézműves sörforradalomként emlegetett jelenségnek, ami az elmúlt pár évben karcolta bele magát a magyar gasztronómia történelemkönyvébe.

Írországban a Hopfanatic Sörfőzde és a Legenda Sörfőzde standjai voltak jelen, a főzdéikben készült Gerilla (vándor sörfőző- saját főzdével nem rendelkező) alakulatokkal, mint a Csupor, Hara’Punk és a Zodiak. A rendezvényen való megjelenéshez a Gastrofestival Europe csapata nyújtott segítséget, ezáltal is készülve a nyári Budapesten megrendezésre kerülő Nemzetközi Kézműves Sörfesztiválra. Az esemény után rögtön jelentkezett is Dublin legnagyobb választékával rendelkező L. Mulligan Grocery nevű pub, ahol már kaphatóak a rendezvényen részt vett sörök.

A nyertes söreink a következők:
Csupor Sör, (Legenda Sörfőzdében főzött) Bunny Hop- arany érem
Zip’s Sörfőzde, Pineapple Saison Noir- ezüst érem
Zip’s Sörfőzde, Black IPA- bronz érem
Csupor Sör, (Legenda Sörfőzdében főzött) Tántorgó ParIPA- bronz érem
Legenda Sörfőzde, Horse Juice- bronz érem
Reketye Sörfőzde, Ravasz Hód- bronz érem
Horizont Sörök, (Kaltenecker Sörfőzdében főzött) Japán Búza- bronz érem
Horizont Sörök, (Kaltenecker Sörfőzdében főzött) Flamand Porter- bronz érem
banner
Previous Post
Next Post

0 megjegyzés:

Partnereink

Partnereink